Kotu Egitim Sistemi

Ticaret Meslek Lisesin'de okuyorum arkadaşlar, sorunlar o kadar cokki nelerden baslicami biliyorum. Oncelikle lisenin 4 yila cikmasi cok kotu oldu her ogrenci icin, hele bizim icin tam bir fiyasko, neden mi?

1. Normalde bu sene staj yapip para kazancakken, bekliyoruz birdahaki seneyi [olme esegim olme) (neyse gecelim 2ye) (parantez icinde parantez acan turkiye'de tek bendirim)]. :-)

2. Lise'nin 4 yila cikmasi yetmezmis gibi, alan derslerimizin hepsinde yaziyoruz. Ne kitap var ne de bize verilicek bir kitaba benzer bir sey, aciyin be bize artik yazicak ne el kaldi, ne de kalem.

3. Vaziyet bunlada bitmiyor! simdi basimizda bir muslat var. Anlatim kisaca: biz ticaret lisesi ogrencileri 10. siniftayken neymis isletme muhasebesi gormemisiz ve bunun icin, 7 hafta boyunca cumartesi pazar gunleri okula gidicekmisiz, ne tatil kaldi, ne ask yasicak vakit(neyse benim icin sorun yok bu yondende) ben arkadaslarima uzuluyorum. Ya su lise 4 yila cikti cikali bitmedi aziyetleri bize, surekli bi egitimde degisiklikler, surekli kanun degisiklikleri sikildik artik yaw, bitsin bu kaos! (bu saydiklarim sadece ticaret lisesinde yasananlar, duz lisesi icin gecerlimi bilmiyorum).

Temennimiz sudurki; insallah meslek liselerinin onlerini acarlar ve yine insallah bu bu sene icinde olur.