PARİS HİLTON VE KÖSELERDEN

Dün yeni Türk zenginlerinin içler acısı durumunu anlatan mükemmel bir haber vardı. Paris Hilton, Türkiye’ye gelecek ya... Onun kalacağı otelin odasının yanındaki odadan yer kapmak için insanlar sıraya girmişler. Ayrıca yemek yiyeceği bilinen lokantanın yan masalarından da masa kapmaya çalışıyorlarmış bu insanlar.‘Ne olabilir ki, nedir dertleri bunların’ diye sakın ha sormayın çünkü burası Türkiye. Her şey, hen an olabilir. Ben özellikle yan odadan yer ayırtılmasının önünde büyük potansiyel olduğunu düşünüyorum.Yan odaya bitişik duvarda bir delik açılması durumunda müthiş keyifli de bir gece geçebilir.Bir Türk dünyaya bedel olduğu için, sıradan bir Türk sadece dikizlemek için yetinmeyecektir. O deliği daha başka şekilde de kullanmaya muhakkak yeltenecektir.Bilmem hatırlıyor musunuz bundan bir süre önce bir haber çıkmıştı gazetelerde. Bir adam yan kodeste yatmakta olan kadını duvarda açtığı bir delikten becerip hamile bırakmıştı. Ben bu olayı okuduğumda işte gerçek çılgın Türk diye düşünmüştüm. İleride vaktim olursa gerçek çılgın Türkler diye bir bilimsel çalışma yazacağım ve içinde bu ve buna benzer vukuatları olan Türklerin hayatı yer alacak.Şimdi diyeceksiniz ki; ‘Paris Hilton otelde odasında otururken aniden duvardan bir penisin çıktığını görürse paniklemez mi, polisi çağırmaz mı?’ Saçmalamayın bu Paris Hilton karizmayı öyle şeyler yaparak çizdirmez ve mutlaka ne yapması gerekirse yapar. Üstelik televizyon kameralarını da çağırıp olayı belgelendirir.Türkiye’de duvarları delenler dışında cansız mankenlere tecavüz edenler de var. Bu konuda haberlerin çıktığı dönemde ben gazeteye bir cansız manken getirterek olayı anlamaya çalışmıştım. Anlayamadım ama cansız mankeni öyle uzun inceledim ki aramızda neredeyse düzeyli bir ilişki başlayacaktı.Diyeceğim o ki bu Paris Hilton hayatında belki de ilk kez tehlikede. İster odasında olsun, ister yemek yerken olsun ona mutlaka birileri tecavüz edecek, şikayetçi olmasa da turizm seferberliğimize katkısının iyi olacağından kuşkuluyum (Buna karşı tez ileri sürecekler de olacaktır tabii ki. Yani turizm seferberliğine katkının olumlu olacağını ileri sürenler de vardır mutlaka). Benim önerim Paris Hilton’un yanına sınırlarımızın içine girdiği andan itibaren Helin Avşar’ı takın. O, Türkiye koşullarını iyi bilir, gereken durumda ne yapması gerektiğini de bilir, o korur Paris Hilton’u. Biz de; Paris, Helin’in koruyucu kolları arasında diyerek rahat ederiz.

Kaynak: Akşam Gaztesi yazarı, Serdar TURGUT