Eleştiri

Okulda Dil Anlatim Öğretmenimiz bizden bir eleştiri yazmamızı istedi, bende daha önceden bağzı aksıklıklara karşı bişiler yazmak istiyordum.(Açıkcası tamda yeriydi)

Eleştiri

En son İEET'ye bindiğimde hastaneye gitmiştim, giderken gayet rahat ve refah içinde hastanenin önünde inmesdemde yakınlarında indim!. Hastanede işim bitti ve eve dönmek üzere toplu taşıma durağına gittim ve vardım. Durağa geldiğimde saatimin kronometresini çalıştırdım ve tam 40 dk. sonra bir araç geldi oda ağzına kadar doluydu.

İstanbulun toplam nüfusünu 70,000,000(70 milyon) küsür, bu ülkede, nüfus bu kadar yoğunken, toplu taşıma araçları doluyken, ekmek kuyrukları doluyken vesaire!.

Başbakanımızın, her ailenin toplam çocuk sayısı 3'den fazla olmasi gerektigini sölemekte, önce çara bulunmalı kuyruklara, doluluklara, daha sonrada öneriler sunulmalı her türk vatandaşına!..