Aşk ve Anlami


Aşk düşünceden başlıyan daha sonra yüreğe yansıyan, daha sonrada yürekteki kıvılcımlarin, kalbe lanse etmesiyle oluşan bir duygudur(bence). Tabi herkezin kendine göre aşkı açıklayış tarzı vardır.


İnsan oğlu aşık olunca ilk önce aşık olduğu kişi karşısında eli bacağı birbirine dolaşır. Bunlar aşkın belirtisidir. Aşık olduğu kişi karşısında dili tutulur, utanır, çekinir vs.
Aşık olan insanların, dalğınlıkları, duygusal şarkılar dinlemeleri bir göstergesidir aşkın, aşk kimisine geç, kimisini erken bulur ne yazik ki(kısmet?!.

Aşk kavramı çevrendeki insanlara göre değişmektedir. Bunu nerden mi biliyorum?!. Yaşayan bilir derler ya gerçekten o sözün, her harfinden tutunda, her kelimesine kadar inanıyorum. Bizim ata sözlerimiz bitmez aslında, buna örnek olarak bu en iyi atasözüdür. ' Bir Nusubet, Bin Nasihattan daha iyidir'. İnsan denilen o muhteşemvarlığın her bir zerresi bi şahaser gibi, sizce öle değilmi? "Evet dediğinizi duyar gibiyim" !..

Konumuzun dışına çıkmadan bir iki kelime daha etmek istiyorum syn; okuyucularım!.

Aşk herkeze lazım, bulduğunuz kişi sizi red ederse bile, pes etmeyin(bakın bunu vurguluyorum)!... "Düşünün ki; siz bir adım attınız ve gerisi gelecektir, düşünün ki; siz kapının arasına ayağınızı koyduğunuz, eğer pes ederseniz kapı kapanacaktir. Ama eğer vazgeçmesseniz, o kapiyi, tutan kişi yorulacaktir. Ve bu demektir ki; siz kazandınız"

Yasal Uyari; Lütfen bunlari, imkansız yerlerde kullanmayınız. örn: (Sevdiğiniz, "kız veya erkek" için önce çıktığı varmı öğrenin!. Bu sizin için en sağlıklısı olucaktir)!. Teşekkürler.

Devamı: Gizemi 'V' harfinde saklı....................