Blog konferansından gözüme çarpanlar

Blog konferansi super geçti açıkcası, mekan şahaneydi herşeyden önce, hazırlıklar mükenmeldi!. Saat 16:20'de başlayıp, saat 22:00 civarlarinda bitti. Zamanin nasil geçtiğini anlamadim doğrusu, neden mi? uzun zamandan beri dışarı çıkmamaktandır mutlak :).

Açılışı microsoft'tan pazarlama müdürü m.nuri ÇANKAYA yapti. Daha sonra moderatör yüce zerey tarafindan kişisel başarı öyküleri dinlendi. Kişisel başarı öyküleri denilmezdi ama eh:)




Daha sonra bigimigu.com sahipleri olan kari koca, süper bir sunum yaptilar. Bir hanim efendi vardi onun tam anlatmak istediğini anlayamadim. Nedenini sorucak olursaniz ilğimi çekmedi. O yüzdendir. Sanirim pazarlamayla ilğili bişi anlatti ben tam o sira asıl adam'ları gözlemekteydim:) [kodcular]







Bu resimde M.Nuri ÇANKAYA bir espiri yaptı güzeldi bende beyendim:) Blog ödüllerinin sponsoru olan MediaCat(resime tikladiğinizda, logosunu tam olarak göreceksinizdir) Kedi'nin(cat) tam oradan geçtiği sirada; işte media burada, cat'de(kedi'de) burada dedi yerinde bir espiri oldu. Kıvrak zekasina sağlık.







Mekan ortaköydeydi, denize sıfırdı. Para verseniz dahi beni böle mekana almazlar açıkcası :)

Birazda kokteyilden bahsedelim, ilkten biraz çekindim doğrusu, görgüsüzlük yapmak istemezdim baktim herkez herseyi götürüyor, ben niye götürmüyorum dedim ve çayımı(tea) aldım. Kurabiyeleri yemeye başladım lezizdi doğrusu:) Zero'larda beleşti. Sponsorlari seviyorum doğrusu :)


Bu gibi etkinliklerden haberdar olmak istiyorsanız eğer, rss'leri mutlak takip edin bende şans eseri gördüm doğrusu, hadi herkezesi öptüm(daha fazla fotograf çekmek isterdim doğrusu ama ne yapalim fotograf makinesi, 3.2 megapixel, hafiza karti 16 mb lanet olsun şu parasizlik yokmu!. Olsun bölede mutlu bu adam:)