Gecenin bir yarısı çikolata yemek için dışarıya çıkmak

Gece yarısı bir çikolata hayranı olarak dışarı çıkıp almak muhteşem bir duygu zannımca. Şuan almadım ama çikolatayı almış gibi hissediyorum çünkü yapabileceğimi biliyorum bir kesinlik var içinde. Umarım evimin yakınlarında bir bakkal yahut bir market açıktır. Alıcağım çikolata ise hem keseye uygun hemde oldukça lezzetli. Bol bol antep fıstıklı ve zihin açıcı ve mutluluk verici gibi. Yüzyıllardır çikolatanın mutluluk verdiği söylenir. Bende yerken mutlu olurum. Bunun ezeline gittigimizde belkide yüzyıllardır söylene gelen bu sözler beynimizde kalmış ve ne zaman çikolata yesek bu aklımıza gelir ve mutlu oluruz diye düşünüyorum bazen. Gazetelerdede boy boy bilimsel bulgular filan var mutluluk verdiğiyle ilgili. İnsan sadece inanmak istediğine inanır. Bende inanmak istediğime inanıyorum. Herkez inanmak istediğine inanır aslında. Doğru ya da yanlış. İnanmak istediğine inan bu senin hayatın. onu yaşa. Kalk ve bu saatte git çikolata al. Ben yapıcam.