Murat vargı teşekkür


Murat VARGI MV HOLDİNG yönetim kurulu başkanıdır. Size murat vargıyla (mv) ilgili, kısa bir murat vargının anlattığı, kıssasdan hisse paylaşmak istedim. Bu teşekkür herkezi ilgilendiriyor.

Teşekkürün Önemi:
70'li yılların sonunda, Pan Amerikan'ın 001 ve 002 doğudan batıya dünyanın çevresini dolşan 2 uçuşu vardı.
Havaalanı ana baba günüydü. Herkes birbirinin üzerinden check-in yapmaya çalışıyor, uçak dolu olduğundan yedek yolcularda kontuarın önünde kalabalık yapıyorlardı.
sabırla sıramı bekledim. Bana da aynı cevabı verdiler.
"Yer yok, yedeğiz."
Kontuardaki görevliye teşekkür ettim.
Biraz sonra ismim okundu, ekonomi sınıfındaki yerime oturdum.
Kapı kapanmadan önce kontuardaki yer görevlisi uçağın içine geldi, youğunluktan dolayı beni first class'a alacaklarını, yedeklerden ekonomiye yeni bir yolcu geleceğini söyledi.
İlk defa firs class tecrübemi o zaman yaşadım.
Oysa, sadece basit bir teşekkür etmiştim.
Mv holding ayrica hakia arama motorunun hissedarıdır.
Bizde bu kıssasdan hisse için Murat VARGI'ya teşekkür ederiz.