Sencer berrak


İnveon ekibinin yönetiminde olan sencer berrak ile anıları.

Sencer Berrak & Pamela Anderson: Birgun denizde yuzuyorum ama nasil acilmisim. Birden bacagima bir kramp girdi. Defalarca maraton yuzmeme ragmen dibe batmaya basladim. Bu hatun da saatlerdir uzaktan beni izliyormus (bilmem artik nedense?) Geldi kurtardi falan beni. Kurtarirken orami burami minciklamasina bozulsam da hosuma gitti hareketi ve o sirada sahilde Baywatchi ceken David Hasselhofu cagirdim. Taa Kiti cektigi zamanlardan arkadasim David. Kit su kaynatmisti bir kere, rica etti Sanayide Hasan Ustada cok ucuza yaptirdim. Neyse dagitmayim konuyu. Rica ettim Davide, "Al bu kizda cankurtaran yetenegi var oynat dizinde" diye. Sonra tutmus galiba dizi. Pam'in tesekkur etmeye geldigi gece bir animasyon olsun diye cektigim videoya neler oldugunu hepiniz biliyorsunuz! Hala utaniyorum inanin!